Regulamin hotelu Odejewscy**
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Odejewscy** w Nieżychowicach.
- Opiekunem Gościa jest recepcja hotelowa znajdująca się na parterze obiektu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w hotelu w trakcie trwania doby, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- Hotel ma obowiązek zapewnić warunki nieskrępowanego wypoczynku Gościa, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i miłą obsługę.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
- Za zgubienie klucza do zamka hotelowego pobierana jest opłata w wysokości 50 zł.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Hotel przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami za dodatkową opłatą, przy czym Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody przez nie wyrządzone.
- W przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzęta powinny być trzymane na smyczy. Ze względów higienicznych nie mogą być one wprowadzane do restauracji.
- Palenie tytoniu w pokojach hotelowych, korytarzu, klatce schodowej, restauracji oraz hallu recepcyjnym jest zabronione.
- Zabronione jest przetrzymywanie w pokoju ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
- Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do 22:00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 do 6:00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym czy tez Gości lub szkodę innym osobom, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelowego, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia czy zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na koszt adresata po otrzymaniu takiej dyspozycji od Gościa. Nie zgłoszone przez Gościa pozostawione przedmioty w hotelu przepadają.
- Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych hotelu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 z 1997r., poz. 883 z późn. Zm.) Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.
- Ze względu na bezpieczeństwo, przestrzenie ogólnodostępne objęte są całodobowym monitoringiem.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest Hotel Odejewscy** z siedzibą w Nieżychowicach NIP 555-000-26-10 REGON 090344590.
Dane osobowe są przetwarzane w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody zgody również w celach marketingowych.
Dane osobowe zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej do odwołania. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania. - Hotel zastrzega sobie prawo: pobierania zaliczki za planowany pobyt dokonywania preautoryzacji karty kredytowej Gościa, pobrania pełnej opłaty za cały pobyt Gościa w momencie zameldowania w Hotelu lub przedłużenia przez niego pobytu, w szczególności w przypadku pobytów przekraczających 3 dni, odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu.
- W przypadku rezerwacji niegwarantowanej Klient jedynie rezerwuje pokój, a w przypadku rezerwacji gwarantowanej dokonuje także gwarancji zapłaty podając numer swojej karty kredytowej.
Rezerwacja niegwarantowana wygasa automatycznie (czyli bez informowania Klienta) o godz. 14.00 w dniu przyjazdu, w przypadku niepojawienia się Klienta w Hotelu lub jeżeli rezerwacja nie została zmieniona na rezerwację gwarantowaną przez podanie numeru karty kredytowej Klienta.
Rezerwacja niegwarantowana może być w każdym czasie anulowana przez Klienta osobiście, telefonicznie, faxem lub mailowo. Klientowi przysługuje prawo anulowania rezerwacji gwarantowanej osobiście, faxem lub mailowo do godziny 14.00 w dniu przyjazdu.
Klientowi nie przysługuje prawo anulowania rezerwacji gwarantowanej po godz. 14.00 w dniu przyjazdu.
W przypadku niepojawienia się Klienta w dniu przyjazdu bez wcześniejszego anulowania rezerwacji gwarantowanej Klient zobowiązany jest do zapłaty opłaty za jednodniowy pobyt w Hotelu. Hotel jest uprawniony do obciążenia tą opłatą karty kredytowej, której numer został wskazany jako gwarancja zapłaty. - Niniejszy Regulamin zostaje udostępniony na stronie internetowej Hotelu, jest dostępny w recepcji i pokojach hotelowych oraz jest udostępniany zainteresowanym Klientom przed zawarciem umowy, w taki sposób, aby stosownie do ich życzenia mógł być przez nich przechowywany lub odtwarzany.
Kontakt Recepcja: 730-158-158
Kierownik: 606-951-439